Kredsløbstræning med smil på læben

Træningscenter

Træningscenteret er åbent for alle og fungerer på den måde som et almindeligt motionscenter.

Træningen har flere fordele:

• Man kan forbedre sin styrke samt kondition og derved få mere overskud i hverdagen.
  • Man kan fjerne eller mindske smerter i bevægeapparatet.
  • Man kan forebygge og bedre livsstilssygdomme som for eksempel hjerte/kar problemer og type2 diabetes (gammelmands sukkersyge).
  • Motion er en vigtig faktor hvis man er overvægtig og vil tabe sig.

Ved langt de fleste sygdomme kan man mindske generne ved at motionere. Kontakt os for yderligere information omkring netop din sygdom.

Oprettelsen er inkl. kropstjek og programlægning lavet af en fysioterapeut

Ved køb af abonnoment starter du med at få et kropscheck hos en af fysioterapeuterne. Her bliver du undersøgt med henblik på at afdække om der er specielle forhold som træningen skal indrettes efter. Du bliver endvidere instrueret i det træningsprogram man skal følge, samt hvor ofte der bør trænes for at opnå den ønskede effekt.

Du træner på egen hånd, men kan altid efterfølgende henvende sig til en af fysioterapeuterne, i tilfælde af at der skulle opstå spørgsmål eller programmet skal justeres. Dette er en del af abonnementet.

Priser på oprettelse og abonnomenter til træningscenteret findes her.

Aarup Fysioterapi & Træningscenter | Søndergade 2 | 5560 Aarup | 64 43 22 14 |

www.aarupfysioterapi.dk | info@aarupfysioterapi.dk